Trans-Pack Logisztika

E-mail cím

Jelszó:

Szállítmányozás

 

Cégünk 24 órás terítést végez Magyarország területén, melyhez 14 kartonos valamint 4 raklapos depót használunk.

 

Megrendelés:

A fuvarrendelést legkésőbb az árufelvétel napján 12 óráig le kell adni a Trans-Pack Kft. felé, vidéki árufelvétel esetén az árufelvételt megelőző munkanap 14 óráig.

 

Árufelvétel:

Az árufelvétel munkaidőben, tehát 8 és 17 óra között történik a megrendelő által megadott helyen. Az árufelvételt futárunk a Trans-Pack gyüjtőlista aláírásával igazolja.

 

Depokra és járatra szervezés:

Az áru beérkezik a Trans-Pack Logisztika Kft. gyűjtőraktárába, a beérkezés után kollegáink azonnal nekilátnak a küldemények szortírozásának.

Mindeközben az irodában megkezdődik a depókra, illetve járatra szervezés, mely azt takarja, hogy a feladó áruit címenként irányítószám alapján a területileg illetékes depókra kiírjuk, a címlistát elküldjük a depónak, valamint a központi gyűjtőraktárban éppen szortírozást végző munkatársainknak.

Raktárban dolgozó kollegáink ekkor szétválogatják a már komissiózott árukat címenként, és a területileg illetékes depó sorába irányítják. A központi, 1-es depóhoz tartozó címeket az irodában készített járatlisták alapján az adott gépjármű sorába kerülnek..

22 és 03 óra között megérkeznek a gerincjáratok, melyek az árut a depókba szállítják.

A központi irodától kapott címlisták alapján a 2-18-as depók megkezdik a saját területükre érkező áruk járatra szervezését, avagy rendszámokhoz rendelését.

A vidéki depókba az áru hajnal 1 és 5 között érkezik meg, ekkora a már előre elkészített járatlisták alapján a rendszámokhoz tartozó sorokba kerülnek az áruk.

 

Ki- és beszállítás, okmánykezelés:

Az összes depóba a gépjárművezetők hajnali 05:30-ra érkeznek, járatlistájuk alapján megpakolnak és általában 6 órakor indulnak a depóból.

A kiszállítási címeik leadása és az esetleges visszáruk felvétele után begyűjtik az árufelvételeket, majd visszamennek a depójukba, lepakolnak, az okmányokkal elszámolnak.

Este 18 és 22 óra között a gerincjáratok visszaindulnak a központi depóba, az aznapi beszállításokkal, valamint a leigazolt okmányokkal. (szállítólevél, CMR, stb)

A központi depóba történő érkezés után a gerincjáratok gépkocsivezetői átadják a raktárvezetőnek az okmányokat, melyet másnap a központi irodában dolgozó kolleganők cégenként szétválogatnak.

 

Okmánykezelés:

A leigazolt fuvarokmányokat a lehető legrövidebb időn belül visszajuttatjuk ügyfeleink részére. Partnereink igényeihez igazodva heti egy vagy két alkalommal, postán.

 

Elszámolás:

Az elszámolás heti, kétheti vagy havi lebontásban kérhető, és a Trans-Pack gyüjtőlista alapján történik.

 

Számlázás:

A mindkét fél által elfogadott elszámolás alapján átutalásos számlát állítunk ki, mely 8-30 napos átutalási határidővel készül.

 

Jogi nyilatkozat:

A vállalkozásunk által működtetett elektronikus adatfeldolgozási rendszeren (EDP) keresztül adott megbízások valóságtartalmáért a megbízó teljes felelőséggel tartozik.

vissza